Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je twee beeldschermen aansluiten op een computer?

ik probeer de resolutie van mij scherm te herstellen, en keek terug op een eerdere vraag van mij,
nu is die toen de tijd automatisch gegaan,, maar nu krijg ik hetzelfde probeer

dus hoe kan ik er twee aansluiten op een PC,
en hoe kan ik dit voortaan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
926
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voorkomen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat de beeldschermresolutie omhoogschiet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Makkelijke vraag , en het antwoord is net zo makkelijk
Een videokaart erin plaatsen met 2 aansluitingen, dan kun je kiezen of je met een of twee monitoren wil werken, doe ik al jaren en de meeste videokaarten hebben deze mogelijk al lang
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De extra informatie bij de vraag begrijp ik niet helemaal, maar je kunt met deze splitter (zie foto) twee beeldschermen op je computer aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag die je hier steld, is alleen mogelijk als er 2 grafische/video kaarten geinstalleerd zijn. Dan zie je ook dat er 2 aansluitbussen opzitten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar het heeft in de eerste instantie niet tot doel je resolutie te verbeteren, alleen met zware grafische programma`s zul je zien dat je met de muis, van het ene naar het andere scherm kan schuiven.
Voor je resolutie zou je ook kunnen kijken wat je monitor aankan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook als je een videokaart hebt die 2 aansluitingen heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de meest recente driver voor je videokaart download. Als je niet weet welke je hebt kun je speccy downloaden. Gewoon "Download Speccy" googlen, waarschijnlijk 1e link. Heel simpel programma.

Met de meest recente software stel je alles goed in, hoe dit moet is afhankelijk van de driver. Maar dat kan niet heel veel problemen opleveren. Als het goed is veranderd dan ook niet meet de resolutie vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding