Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik cc cleaner gebruik dan kan ik veel programma;s die gelijk opstarten met de pc uitschakelen. Hoe weet ik welke ik kan uitzetten zonder probleem?

Toegevoegd na 32 seconden:
En zou het uitzetten van al die programma;s helpen om een game sneller (zonder lagg) te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
876

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Welke video kaart heb je? Hoeveel werk geheugen heb je? Er kan van alles aan de hand zijn i.v.m. lag in een spel. Ook je netwerk verbinding. Kijk maar als je video kaart voldoende is voor die spel, en net zo met je geheugen. Hiervoor kijk je naar de systeemeisen van het spel. Geheugen kan ook kapot zijn. Als je bijvoorbeeld 2 stripjes hebt, 1 daar van kan kapot zijn, dan draait alles op minder geheugen. Nieuwste updates zijn soms goed, maar niet altijd. Soms hebben nieuwere updates conflicten met andere hardware of software op je systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe kun je al die programmas uit schakelen. Mochten ze toch essentieel blijken te zijn (uitoznderlijk geval) dan kun je ze alsnog handmatig starten.
Het zal iets helpen maar niet echt veel, deze programmas draaien in de achtergrond maar doen meestal bijna niets. Ze nemen wel wat geheugen in, maar meestal ook niet veel. Ik zou er niet teveel winst van verwachten dus.
(lukt het ondertussen al om Fable 3 te spelen >?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dingen als antivirus zou ik toch wel laten draaien..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@interking: Nee :( Hij heeft nog steeds last van lagg. Ik weet het niet meer. Heb alle drivers geüpdatet, heb alle details op low, heb de sync (ofzo) uitgezet zoals je me adviseerde. En jij zei dat mijn laptop fable moet kunnen hebben. Ik geef het op. Tot overmaat van ramp mag ik de game ook niet terug brengen omdat er een eenmalige installatie code op zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het zijn dat ik mijn geluidskaart moet updaten? zo ja hoe doe ik dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me onwaarschijnlijk Niels, maar het kan nooit kwaad om drivers te updaten. Een beter antwoord als wat we tot nu toe hebben gegeven op je vragen ga je denk ik niet krijgen, maar ik wil je graag verder helpen. Kun je mij vertellen HOE je de opties van Fable instelt, is dat tijdens het opstarten in een 'venstertje' of ga je binnen het spel naar de options en stel je daar wat zaken in ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 2 mogelijkheden om dat te doen. 1 is voor het spel begint in het menu. Hier kun je alle opties instellen. Tijdens het spel kun je op escape drukken, je gaat dan met je karakter naar een kamer waar je menu opties kan kiezen. Hier kun je ook de details enzo instellen. Hoe vind ik uit waar ik mijn geluidskaart drivers kan updaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na een windows update (doet hij zelf af en toe)
Doet hij het iets beter. Van een schaal op 1 tot 10 was het eerst een 1 en nu een 4. (bijna speelbaar)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding