Als ik cc cleaner gebruik dan kan ik veel programma;s die gelijk opstarten met de pc uitschakelen. Hoe weet ik welke ik kan uitzetten zonder probleem?

Toegevoegd na 32 seconden:
En zou het uitzetten van al die programma;s helpen om een game sneller (zonder lagg) te kunnen spelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Welke video kaart heb je? Hoeveel werk geheugen heb je? Er kan van alles aan de hand zijn i.v.m. lag in een spel. Ook je netwerk verbinding. Kijk maar als je video kaart voldoende is voor die spel, en net zo met je geheugen. Hiervoor kijk je naar de systeemeisen van het spel. Geheugen kan ook kapot zijn. Als je bijvoorbeeld 2 stripjes hebt, 1 daar van kan kapot zijn, dan draait alles op minder geheugen. Nieuwste updates zijn soms goed, maar niet altijd. Soms hebben nieuwere updates conflicten met andere hardware of software op je systeem.

In principe kun je al die programmas uit schakelen. Mochten ze toch essentieel blijken te zijn (uitoznderlijk geval) dan kun je ze alsnog handmatig starten. Het zal iets helpen maar niet echt veel, deze programmas draaien in de achtergrond maar doen meestal bijna niets. Ze nemen wel wat geheugen in, maar meestal ook niet veel. Ik zou er niet teveel winst van verwachten dus. (lukt het ondertussen al om Fable 3 te spelen >?)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100