Hoe kan ik mijn iPhone 4 met iOS 5 jailbreaken op een MacBook?

ik wil dus mijn iPhone met iOS 5 jailbreaken. Maar daar moest je een speciaal programma voor downloaden en is dat ook mogelijk op een MacBook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is, is het nog niet mogelijk om je iPhone 4 te jailbreaken op iOS 5. Er is wel een methode in ontwikkeling maar dat is nog een beta versie en niet aan te raden.

Ik heb een linkje geplaatst naar een forum voor Apple devices. Daar kun je veel informatie vinden. Als er een Jailbreak mogelijk is kun je het gelijk zien daar en je krijgt ook nog een tutorial hoe je dit moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou dan is het niet goed want dat kan natuurlijk -wel-.
De mannen die het werk doen [en niet alleen maar een beetje over pennen en vertalen naar het Nederlands] vindt je op de iphone-dev site.
Daar vind je alle uitleg, de tools en precies welke exploits er gebruikt worden, zelfs welke exploits er aan zitten te komen.
Over het algemeen is de software om dit te doen allereerst beschikbaar voor de Apple bezitters, later wordt het dan ook naar windows gepoort.
De software die jij nodig hebt zijn redsn0w en PwnageTool.
Veel plezier.