Hoe draai je een videobestand om in vlc media player zonder je beeldscherm om te draaien?

Ik heb een video bestand die op zijn kop is en het lukt mij het niet omtedraaien. hoe moet ik dat doen? graag duidelijk ik ben niet goed met computers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.6K

Antwoorden (2)

Het freeware programma virtual dub kan heel gemakkelijk je video roteren

www.virtualdub.org/

Toegevoegd na 11 minuten:
of het kan en hoe je het doet in vlc durf ik niet te zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CTRL-E
Tab: Video Effecten
Eerste Tab (Basis): Transformeren aanvinken 180 graden draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor deze tip, super.