Hoe weet ik of mijn computer goed doorgestart is? en wat kan ik doen om dit eventueel te versnellen?

Hoe weet ik of mijn computer goed doorgestart is? en wat kan ik doen om dit eventueel te versnellen? Ben hier erg benieuwd naar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Versnellen:
- Verwijder alle cookies op de computer.
- Gedownloade bestanden ordenen.
- Schijfopruiming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het over windows heb ik geloof dat de laatste programmas altijd msn achtige chat programma zijn dus zodra die openen en klaar staan werkt alles vrij goed
ik kijk altijd even naar het zandlopertje
desnoods time je eens ene keer en normale opstart
of combineer je de opstart even met naar de wc gaan of koffie halen
ik erger met er al jaren niet meer aan
tenzij er iets fout zit natuurlijk

advance systemcare is een van de betere programma die de zaak goed versnellen zoek even naar de gratis versie die staat onder de link more info
en let er op dat je weinig toolbar rommel in je browser hebt
dat scheelt enorm

Toegevoegd na 1 minuut:
oops foutje de gratis versie staat onder de link

learn more
capthavoc
12 jaar geleden
Los van bovenstaande methoden is de enige manier om het opstart proces echt te versnellen het plaatsen van een SSD schijf. Hierop allen je Windows en programma's zetten en hij start op als de brandweer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even ccleaner je pc op laten ruimen en je registers laten schoonmaken, werkt perfect:
http://www.piriform.com/ccleaner