Hoe weet ik of mijn computer goed doorgestart is? en wat kan ik doen om dit eventueel te versnellen?

Hoe weet ik of mijn computer goed doorgestart is? en wat kan ik doen om dit eventueel te versnellen? Ben hier erg benieuwd naar!

Weet jij het antwoord?

/2500

Versnellen: - Verwijder alle cookies op de computer. - Gedownloade bestanden ordenen. - Schijfopruiming.

Als je het over windows heb ik geloof dat de laatste programmas altijd msn achtige chat programma zijn dus zodra die openen en klaar staan werkt alles vrij goed ik kijk altijd even naar het zandlopertje desnoods time je eens ene keer en normale opstart of combineer je de opstart even met naar de wc gaan of koffie halen ik erger met er al jaren niet meer aan tenzij er iets fout zit natuurlijk advance systemcare is een van de betere programma die de zaak goed versnellen zoek even naar de gratis versie die staat onder de link more info en let er op dat je weinig toolbar rommel in je browser hebt dat scheelt enorm Toegevoegd na 1 minuut: oops foutje de gratis versie staat onder de link learn more

Bronnen:
www.iobit.com

Los van bovenstaande methoden is de enige manier om het opstart proces echt te versnellen het plaatsen van een SSD schijf. Hierop allen je Windows en programma's zetten en hij start op als de brandweer.

even ccleaner je pc op laten ruimen en je registers laten schoonmaken, werkt perfect: http://www.piriform.com/ccleaner

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100