Een Air is veel lichter en en dunner, en in sommige opzichten ook sneller (door de SSD-harde schijf).

Maar een Pro is grafisch sterker en dus beter voor video- en fotobewerking en dergelijke.

Op de Apple site kun je ze vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een macbook air is lichter, dunner en iets sneller, maar je kan er geen cd's of dvd's in doen. Daarvoor moet je nog een apart kastje van apple aanschaffen. Volgens mij was het een External SuperDrive. Het scherm van de macbook air kan je maximaal als 13-inch formaat krijgen, bij een macbook pro is dat 17-inch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer €100

de air is er ook met elfduims kijkpijp voor ongeveer €1000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elfduims kijkpijp? what the?