Wanneer? Wat mij betreft nu onmiddellijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
compleet mee eens
Je kunt een spel spelen op je iPad op het moment dat je een spel hebt gedownload via de app store.
Hiervoor moet je eerst een iTunes account hebben, en het is ook aan te raden om iTunes op je pc te zetten.
Daarna kun je zoveel spellen downloaden als je wil (en ruimte hebt natuurlijk).

Toegevoegd na 1 minuut:
Voordat je een film kunt kijken op je iPad, moet je het videobestand eerst omzetten naar het juiste bestandsformaat en importeren in je iTunes library.

Ik heb hier instructies gegeven hoe je dit doet: http://www.goeievraag.nl/vraag/gemaakte-filmpjes-ipod-touch-zetten.84563
Dit gaat over een iPod Touch, maar voor een iPad is het ongeveer hetzelfde.
13 jaar geleden
Met iTunes kun je spelletjes, Apps, muziek, films en foto's op je iPad zetten en die kan je dan overal en altijd bekijken.
Ook kun je via Internet films bekijken en spelletjes spellen op je iPad.