Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het geluid van youtube is ineens weg, wie weet wat ik moet doen om geluid terug te krijgen?

Alles al geprobeerd, iemand zei me al dat het in google chrome kon zitten maar dat begreep ik niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik je windows 7 (of misschien is dat in vista ook wel zo, maar dat weet ik niet), klik dan is rechtsonderin op het luidsprekertje en dan op mixer. In windows 7 staan hier voor afzonderlijke programma's geluidsinstellingen, en is mogelijk dus het geluid van chrome uitgeschakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het geluid van chrome daar gewoon aanstaat, en je hebt in andere programma's wel gewoon geluid, dan moet het aan youtube liggen. (tenminste, volgens mij heeft chrome zelf niet een optie om het geluid te dempen) Probeer evt. eens af te spelen door de HTML5-versie van youtube te gebruiken. Hiervoor ga je naar youtube.com/HTML5 Lukt het zo ook niet, dan de vragen:
Kan je met een ander programma wel geluid afspelen.
Kan je in chrome, op andere websites(, dus niet youtube of youtubefilmpjes op andere websites,) wel geluid afspelen? (probeer bijvoorbeeld eens muziek op grooveshark.com)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding