Help! Alle icoontjes van mijn vriendin haar computer desktop zijn naar .pdf verandert. Wat nu??

Windows Vista, hebben vanalles geprobeert maar niks lijkt te helpen, hoe los je dit probleem op? Heb al systeem herstel gedaan, via Systeem --> mapopties maar niks lijkt te helpen ;/ wat nu??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Blijkbaar heb je per ongeluk aangegeven dat alle bestanden met de Adobe Acrobat Reader moeten worden geopend. Nu moet die opdracht hersteld worden. Ergens moet je invullen dat de standaardprogramma's gebruikt dienen te worden. Dat zit bij het Configuratiescherm. Maar ik weet niet precies waar, daarom dit maar als reactie. Misschien helpt het een eindje op weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vista is zo'n rot besturingssysteem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is al opgelost, ze heeft systeemherstel gedaan en dit loste het op !

Het beste antwoord

via onderstaande link heb je nog wat info in NL

Toegevoegd na 2 minuten:
er is al een soortgelijke vraag gesteld , alleen was dat op Windows 7 . misschien kun je daar ook nog wat info uithalen , zal het linkje eronder bijzetten . suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rechtermuisknop. Openen met. Automatische selectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk ook eens op onderstaande link. Daarin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dit kan oplossen. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
nog een:

http://www.vistax64.com/tutorials/69758-default-programs.html