wat is het verschil tussen een zwarte wii en een witte wii??

ik wil graag een wii kopen alleen is er een verschil tussen de zwarte wii en de witte? want bij de xbox heb je een xbox elite en die is al omgebouwd is dat ook zoo bij de wii??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Xbox Elite is niet omgebouwd! Deze heeft andere specificaties maar omgebouwd betekent heel iets anders in deze context. Namelijk dat er een modificatie door derden op uitgevoerd is zodat je er back'ups op kan spelen.

Antwoorden (6)

De kleur. Onder de motorkap is er geen verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige verschil is de kleur, aan de binnenkant zijn ze precies hetzelfde.

Toegevoegd na 39 seconden:
Je hebt ook verschillende kleuren remotes, die kun je ook allemaal door elkaar gebruiken.
12 jaar geleden
Er is geen verschil, alleen de kleur. 'Vroeger' was het een limited edition, maar die is tegenwoordig vast in het assortiment.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vroeger was het wel zo dat je OOK de Wii Resort erbij kreeg, weet alleen nietnof dat nu ook nog zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, bij de Wii maakt dat verschil niet uit.. t enige is dus de kleur van het setje. wat jij mooier vind moet je kopen ;)

veel plezier ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoor je toch zo? De ene is wit de anderen zwart. Als jij systeems-verschillen bedoelt zul je er geen vinden.dit gaat om omhulsel niet verder als dat kijken nodig ! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen verschil, alleen de kleur voor de rest doen ze beiden hetzelfde.