Hoe sluit ik mijn printer aan op een draadloos netwerk (via Wi-Fi Protected)?

Volgens de printer kan ik de Wi-Fi Protected instellen OF via en drukknop (WPS knop op de router 3 seconden ingedrukt houden) OF een pincode in te voeren op de configuratie pagina van de router. Maar: op de router zie ik geen WPS knop en ook kan ik nergens cijfers invoeren. Hoe kan ik hem dan draadloos aansluiten?

Toegevoegd na 21 uur:
Het merk printer is een HP Deskjet 3070A. Draadloos netwerk van linksys. Zie bijgevoegde afbeelding voor de router - hoe werkt dit nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Het zou makkelijker zijn als je het merk en type van je printer zou vermelden. Maar ik verwacht dat je in het menu van de printer een optie draadloos of wireless hebt waar je een lijstje kunt opvragen van de draadloze netwerken in de buurt. Vervolgens kun je dan met je WEP of WPA sleutel hiermee verbinding maken. Wat dan nog rest is het stuurprogramma installeren op je PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor WPS moet je wel over een WPS router beschikken.

Als ik jou was zou ik nog es even de handleiding raadplegen: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02925092.pdf

Hier staat nog meer nuttige informatie: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=5068754&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl