Hoe haal ik die vervelende Thumbs weg?

Ik wil wat foto mappen leeghalen, maar altijd blijven die vervelende Thumbs zitten. Het moet mogelijk zijn om ergens aan te geven dat je dit niet wilt. Maar waar??
Hoop dat iemand mij wil helpen.
Ik weet niet of dit onder besturingssystemen valt of onder software. Sorry als ik de verkeerde categorie kies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die komen elke keer als je afbeeldingen bekijkt. Dat zijn namelijk de thumbnails in een map. Wat je kunt doen is de thumbs verborgen te houden. Dit doe je door rechtermuisklik- eigenschappen-algemeen en helemaal onderaan verborgen kiezen