Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dit oplossen?

ik ben echt radeloos, ik heb geen verstand van computers en ik kreeg op mn laptop de volgende melding (zie afbeelding) ik heb bij aanschaf geen installatie cd gehad, ik kreeg de melding nadat ik gevraagd ben een reservekopie te maken, dat had ik willen doen en toen kwam ik hier, als ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik deze melding weer, voor onduidelijkheid vraag maar, ik heb een toshiba satellite c660-114

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
500

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Doordat U uitlegt niet te beschikken over een (originele) Windows Installatie Cd ,zult U de volgende CD moeten zien te krijgen. Kwestie van vragen aan een goede kennis,vriend,broer,zus,ouders die op Internet kunnen komen om hier de Hiren's Boot CD op te gaan halen en vervolgens op een boot-cd voor U te branden.
Die boot-cd is op de volgende website te vinden :

http://www.hirensbootcd.org/download/

Het staat ergens onderin die pagina en wordt als een zip-bestand aangeboden. Hiermee kunt U ten alle tijden opstarten en een "fakevirus" verwijderen en de Kernel32.dll file m.b.v. die CD weer in de juiste map laten zetten,want die ontbreekt nu namelijk.

Groet:Zoekertje

Bij problemen,kunt U mij altijd een bericht sturen of als U iets niet lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb dit zelf ook gehad ik heb geen verstand van pc's dus ben ik langs de computerboer gegaan en zolang de microsoft sticker onderaan nog te lezen is zet hij er voor je een gratis nieuwe windows op bij mij kostte dat twee tientjes aan arbeidsloon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cd die bovenstaande beantwoorder aangeeft is perfect om dit soort problemen mee op te lossen, helaas alleen voor de gevorderde gebruiker.