scherm van mijn laptop start niet op

mijn laptop siemens fujitsu amilo start wel op maar krijg dan een zwart beeld waarbij ik alleen mijn muis zie en ik die ook heen en weer kan bewegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon pc uitzetten. Ff wachten en dan weer aanzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de laptop op accustroom staan? Probeer bij het begin van het opstarten(dus zodra je de laptop aan hebt gezet) op F8 te drukken, voor alternatieve opstartmogelijkheden. Hier kun je ook de opstartproblemen van Windows verhelpen. Mogelijk dat dit al voldoende is. (Bv na verkeerd afsluiten van je Windows)

Al eens de batterij er uit gehaald? dus alles volledig van het stoom?