windows10: soms verdwijnt het pictogram rechtsondere bij koppelingen, hoe kan ik zorgen dat het altijd zichtbaar is?

Toegevoegd na 5 dagen:
pijl omhoog begrijp ik niet.
ik heb het dus over pictogrammen in systeemvak, daar staat een pictogram van een backup-programma. dat was zomaar ineens verdwenen inmiddels is het, heel mysterieus, weer teruggekomen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het pictogram rechtsondere bij koppelingen Ik snap niet wat je bedoelt. Hoe ziet dat pictogram eruit?

Antwoorden (1)

Als je pictogrammen in het systeemvak uit het uitklapmenu naar altijd zichtbaar wil halen moet je ze oppakken en slepen naar het systeemvak.

Dus pijl omhoog, kies het pictogram, pak deze op, laat deze vallen tussen twee systemmvakpictogrammen (tussen de pijl omhoog en het ballonnetje).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat van pijl omhoog begrijp ik niet. welke pijl?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/xw68yMxmzret66x1Eb2h4YpnvRw=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3913062/Screenshot__40_.0.png rechtsonderin zitten de kleine icoontjes (systeemvak) de meeste rechtse is een pijl omhoog(de verborgen iconen komen nu te voorschijn) Daar staat denk ik wat je bedoelt. Of bedoel de gewone pictogrammen? Als je een pictogram ziet wat na sluiten verdwijnt moet je het tijdens zijn aanwezigheid vastzetten door: Rechtermuisklik "dit programma aan de taakbalk vastpinnen"