Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel je koopt geen iPad maar een ander merk tablet . Kan ik daar al die handige apps op krijgen ?

Mijn vriend krijgt een tablet , maar ik vraag mij af of je dan dit soort apps erop kunt zetten . Of die leuke gratis spelletjes uit de AppStore .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, want die tablet heeft een ander besturingssysteem. iPad heeft iOS van Apple, deze apps werken niet op een ander soort apparaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het tablet dat je vriend koopt bijvoorbeeld Android heeft, dan kun je dingen uit de Android store halen. Veel iOS apps zijn ook voor Android.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk krijgt je vriend een Android tablet, ik heb er laatst ook eentje gekocht, je kunt er leuke spellen op zetten ( angry birds, msn, mail, etc) maar bij mij kan ik er helaas geen Skype op zetten; kortom dat verschilt dus per tablet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
android is tegenwoordig de grootste aanbieder qua apps. er zijn een paar apps speciaal voor Iphone,
Maar tegenwoordig zie je dat alle apps zowel voor Iphone als Android uitgebracht worden.
Is dat niet het geval, dan is er altijd een passend alternatief wat nagenoeg hetzelfde doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding