Hoe kan ik, na installeren, voor de eerste keer een herstelpunt maken? Ik vind nl hier niets over bij help voor windows XP

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

programs-buroaccess-wysteemwerkset-systeemherstel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
systeemwerkset sorry

Andere antwoorden (5)

Als je je backup-centrum opent staat in de linker kolom 'een herstelpunt maken of instellingen wijzigen'.

%SystemRoot%\System32\control.exe /name Microsoft.BackupAndRestoreCenter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat adres kan je kopiëren en dan rechtstreeks in je verkenner in de adresbalk plakken. Voor nu de kortste weg.
Start > Bureau accesoires > en dan vanuit daar even zoeken naar herstelpunt oid.

Ik weet 't niet precies omdat mijn windows xp laptop momenteel niet hier is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klik in Startmenu op zoeken, klik daarna in het volgende menu op help,en vul "herstelpunt" in.
Dan zie je de uitleg hoe te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek even op internet naar Norton Ghost. Dit is een ideaal programma dat een back-up maat van het hele systeem. Dus mocht er iets misgaan dan kan je altijd terug gaan naar dat punt inclusief documenten en programma's.

Het kost wel geld maar als je de weg via internet weet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via bureau-accessoires naar systeemwerkset en door naar systeemherstel.