Is de windows 8 te koop bij de dixons een goede versie?

Hallo,
Bij de dixons is een windows 8 vor 60 euro te koop.
Windows (Microsoft) geeft aan 120 euro. Waarom bij Dixons zo goedkoop?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb nu windows xp erop staan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat voor versie het is. Normaal/professional/enterprise. Voor privé en thuisgebruik is de normale het best en verschilt er niks met de gene die Microsoft aanbied(tenzij het pro of enterprise is)het programma is allemaal hetzelfde. Waar je ook nog even op moet letten is voor hoeveel computers de installatie geschikt is. Voor een pc is hij goedkoper dan voor drie pc's.

Microsoft Windows 8 Pro NL (Dixons) Aantal jaar - year(s) Licentietype - Nee Software uitvoering - Upgrade Aantal licenties- 1 user(s) Het betreft hier dus een upgrade voor 1 user/computer.

Als je er nu een legale xp op hebt compleet met sticker (was dat het originele besturing systeem dat er op stond ?) , Dan vraag ik me wel af of windows 8 wel geschikt is voor je systeem ? heb je de windows advisor wel gedaan ?

Bronnen:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows...

Dit betreft een upgrade van Windows 7 naar Windows 8. Als je XP hebt kan je dit niet gebruiken en zal je waarschijnlijk dus rond de 120 euro moeten betalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100