Is de windows 8 te koop bij de dixons een goede versie?

Hallo,
Bij de dixons is een windows 8 vor 60 euro te koop.
Windows (Microsoft) geeft aan 120 euro. Waarom bij Dixons zo goedkoop?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb nu windows xp erop staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Bij dixon is waarschijnlijk een upgrade.

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat voor versie het is. Normaal/professional/enterprise. Voor privé en thuisgebruik is de normale het best en verschilt er niks met de gene die Microsoft aanbied(tenzij het pro of enterprise is)het programma is allemaal hetzelfde. Waar je ook nog even op moet letten is voor hoeveel computers de installatie geschikt is. Voor een pc is hij goedkoper dan voor drie pc's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Microsoft Windows 8 Pro NL (Dixons)
Aantal jaar - year(s)
Licentietype - Nee
Software uitvoering - Upgrade
Aantal licenties- 1 user(s)

Het betreft hier dus een upgrade voor 1 user/computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je er nu een legale xp op hebt compleet met sticker (was dat het originele besturing systeem dat er op stond ?) , Dan vraag ik me wel af of windows 8 wel geschikt is voor je systeem ?
heb je de windows advisor wel gedaan ?
capthavoc
10 jaar geleden
Dit betreft een upgrade van Windows 7 naar Windows 8. Als je XP hebt kan je dit niet gebruiken en zal je waarschijnlijk dus rond de 120 euro moeten betalen.