hoe werkt een xbox controller op de pc?

ik heb nu een xbox360 controller extra bij mijn xbox360 gekregen. En ik wil heb op mijn pc gebruiken, kan ik dit en wat heb ik allemaal nodig om het te laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een draadloze controller, of 1 met draad? want als het met draad is, kun je hem er gewoon in stoppen. bij een draadloze moet je volgens mij een ontvanger hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, je hebt dan een speciale adapter nodig.

Antwoorden (1)

Is het een draadloze? Zoja, moet je eerst een wireless gaming receiver kopen om ervoor te kunnen zorgen dat de pc kan verbinden met de controller. Zoniet, kan je 'm gewoon aansluiten via een usb poort, windows zou dan automatisch moeten herkennen dat het een controller is.

Als je er niet uit kom, zou je ook nog even kunnen op youtube voor tutorials...

Toegevoegd na 45 seconden:
*zou je ook nog even op youtube kunnen kijken voor tutorials