De upgrade van Leopard heet Snow Leopard maar als je Mac het aan kan kan je natuurlijk beter het nieuwste OSX Lion kopen.
Beide 29 euro en gratis thuis bezorgd via de Applestore online
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
kans is groot dat je ze zelf daar niet mee tegenkomt
in de apple store dus dat is de enige plek waar je ze kan kopen of bestellen.
en let op
koop ze liever niet via marktplaats want je wordt daar gewoonweg opgescheept met een gebrande kopie
en ze zijn erg gewild en dus worden ze zowat voor het dubbel van de gewone prijs verkocht dus let op of er bij staat origineel en of je de cd ook in beeld ziet als je er toch eentje wilt kopen haal het dan persoonlijk op. wat misschien makkelijker gezegd is dan gedaan.