wat zijn de voordelen van Chrome OS Dev.?

ik vroeg me af wat de voordelen van chrome os developer channel zijn. en vooral, heb ik een kans dat als ik erna schakel dat mijn systeem trager word?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Het ontwikkelingskanaal wordt één of twee keer per week geüpdatet.
Voordeel: je kunt de nieuwste Chrome OS-functies bekijken.
Nadeel: deze versie is wel getest, maar kan fouten bevatten. Dit zou kunnen betekenen dat je systeem tijdelijk trager wordt (tot de fout hersteld is).
SimonV
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+trager, maar ik neem ook aan dat je dan met maar fouten te maken kan krijgen.
SimonV
4 jaar geleden
Lijkt me wel logisch: als ergens een fout in zit, kun je er last van krijgen. ;-)