Mijn computer maakt een raak geluid als hij aan is zinds vannochend het lijkt uit de kast zelf Te Komen wat is er aan de hand ??

Hij stond wel aan vanmacht maar er draaide niets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

waarschijnlijk heb je last van stof in de kast, even de kast van 2 kanten losdraaien en uitblazen, goed tussen de ventilators en draden spuiten, je kunt er spuitbussen voor kopen, met zuivere lucht, ik pak altijd de elektrische zwembadpomp, een fietspomp wil ook wel, maar dan is het makkelijker als er iemand voor je pompt

Toegevoegd na 24 seconden:
vergeten te zeggen, doe het wel buiten, want er kan heel veel stof in zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Het is nu weer weg!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik gwn de stofzuiger??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft geholpen ;)

Andere antwoorden (5)

Waarschijnlijk zit de ventilatie vol stof of is de videocard aan vervanging toe! even open maken en stofzuiger op ventilatie zetten kan helpen!

succes!

Toegevoegd na 53 seconden:
Stofzuiger op zachtstestand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad goed schoonmaken, zeker ook de processorkoeling en fan!!
Als het een meer ratelend geluid is kan het ook je harde schijf zijn, die slecht aan het worden is!! Gauw je schijf klonen in dat geval.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat hoor je dan? Soortvan lange/korte piepjes? Dan is er iets mis met je systeem, maar dat hangt er vanaf hoeveel piepjes je hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je denkt dat je computer te heet word, maar het niet zeker weet, probeer het programma Core Temp. Het werkt bij mij prima, zonder enige problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik never nooit niet een stofzuiger om je pc schoon te maken. er staat stroom op de stofzuiger dus je pc onderdelen kunnen beschadigd raken door de stroom! gebruik dus perslucht of eerder genoemd een pomp.