als je op betalen of op rekeningoverzicht klikt(linkerkolom) zie je vanzelf je rekening die je bij de rabobank hebt staan in beeld klik je op het rekening nummer dan zie de uitgebreide overzicht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de rekening niet bij het rekening overzicht staat en je hem dus niet kunt selecteren, dan kun je dat niet zien. Je moet dan met de bank contact opnemen. Die moeten hem dan openstellen. Als de rekening wel in het lijstje staat, maar je krijgt niks te zien, dan is er iets niet goed. Je zou dan contact met de helpdesk op moeten nemen.