hoe krijg ik mijn printer online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Je kunt even (via Start > Configuratiescherm > Printers rechtsklikken op de printer en kijken of de online-status ingeschakeld is. Ook je pc opnieuw opstarten of de stekker van je printer er even uittrekken kan nog weleens helpen. Als dat allemaal niet lukt, dan zul je printer en software moeten verwijderen en opnieuw installeren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet twee maal dezelfde vraag stellen binnen een paar minuten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merk? Type? Versie Windows? lokale of netwerkprinter?

Antwoorden (3)

De bekabeling aansluiten op de printer en de drivers installeren op je computer. Vaak word er een cd geleverd bij de printer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbinden aan een hub/switch/router die communicatie over het netwerk mogelijk maakt. Stel de printer in en geef deze een ip adres die behoort in jou gebruikte IP reeks van je netwerk. Voeg printer op cliënts toe en installeer de bijgeleverde drivers van de printer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de printer met je pc verbinden via de printer kabel, vervolgens op de pc printer deling inschakelen ;)