Ik heb een htc wat betreft beltoon?

Htc wildfirr ik wil een liedje als beltoon hebben maar ik wil dat het liedje in het midden afgaat en niet van begin.
HELP ;€
James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een HTC Desire S, en ik heb de app mp3 Ringtone gedownload. Als je al muziek op je telefoon hebt staan moet je het nummer wat je wilt openen in deze app en dan kan je hem bewerken. Staat ook duidelijk uitgelegd als je de app hebt geïnstalleerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig antwoord ;)

Andere antwoorden (3)

Dan zul je hem op de computer moeten bewerken.

Een goed en gratis programma daarvoor is Audacity, vind ik zelf. Als je daar de LLame-encoder bij downloadt, kan je MP3's direct importeren en exporteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet op Computer
1) Ga naar http://www.mp3cut.com
2) Kies je bestand en zet de lengste goed en opslaan op je PC.
3) Sluit je HTC aan en kies bij je HTC Hard Disk.
Nu maak je bij deze computer > HTC > een nieuwe map genaamd: Ringtones.
4) Nu zet je daar je muziek in.
5) Trek hem uit je PC en ga naar instellingen > geluid > beltoon > Kies je muziek.

Je kunt ook bij stap 3) een extra map maken: Notifications
Dat zijn SMS berichten en dan kun je ook extra muziek daar inzetten voor een smsje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met de app ringdroid kan je elk (stukje) muziekbestand op je telefoon omvormen tot een ringtone