Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet imand wat voor en softwere er op een samsung star 2 ?

hallo ik heb een star2 maar ik wil androd Market er op hebben
weet u ook of dat kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
828

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas, dat gaat hem niet worden. De Samsung Star 2 draait op eigen uniek software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de android market is alleen beschikbaar voor telefoons met het android besturingssysteem (de samsung galaxy telefoons).
deze telefoon draait een zogenoemd proprietary besturings systeem in plaats van android welke een market of app store in het systeem zelf heeft zitten (of het iOS van apple, het BBOS van blackberry of symbian van nokia).

wel zou je bij mobile9.com kunnen kijken naar apps.
hier haalde ik altijd mijn spelletjes vandaan toen ik nog een sony ericsson walkman telefoon had.
lees wel eerst even de reacties, ongeveer 50% van de software werkte niet of niet zoals het hoorde (verkeerde resolutie, te langzaam of juist veel te snel).

http://gallery.mobile9.com/c/samsung-s5260-star-ii-softwares_3399/1/

wil je per se een android en een samsung telefoon, dan kan je het beste de galaxy gio of ace kopen, dit zijn de goedkopere android toestellen van samsung (gio van 130 euro en ace van 180 euro).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding