MSIMN.EXE foutmelding van Outlook Express, computer valt soms na enkele minuten en soms naar enkele uren uit. Heeft dit iets met elkaar te maken?

Oultook Express geeft de foutmelding MSIMN.EXE en mijn computer valt soms na enkele minuten en soms naar enkele uren pas uit maar hij valt bijna gegarandeerd een keer uit. Nu is mijn vraag of iemand weet of dit probleem te maken kan hebben met de melding van Outlook Express....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat heeft waarschijnlijk niet iets met elkaar te maken. Voor de mogelijke oplossing van het MSIMN probleem kijk op:
http://support.microsoft.com/kb/258034/nl

Voor een eerste onderzoek naar uitvallen van computer kun je kijken of er foutmeldingen in het logboek voorkomen:

Windows XP:
start\instellingen\configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat uitvallen, kan dat niet door een te hete videokaart komen? Bij de link kan je een programmaatje downloaden die de temperatuur meet.
Zeker als de computer uitvalt wanneer je zware spellen speelt, zou dit een oorzaak kunnen zijn. Dit kan komen door vuil op de videokaart/ventilator. Maak je computerkast voorzichtig open en probeer het met een kwastje weg te halen.