Nee sorry voor het korrte antwoord maar tis zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Is nog niet uit. Zul je nog moeten wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan nog niet. (helaas) Ik wil hem ook graag jailbreaken, maar dat kan dus nog niet. Wel een tip: check de link in de bronnen af en toe, om te zien of er al een jailbreak uit is. (En nee, dat heb ik niet verkeerd getyped.)

Toegevoegd na 6 uur:
Antwoord op reactie: Onder dit antwoord staat "Bronnen". Daaronder staat de link.