hoe kan ik webcam stuurprogramma downloaden?

Ik heb een ingebouwde webcam maar geen stuurprogramma.
Ik heb Windows 7 en Medion Akoya.
mijn model is Akoya®P6624.
32 bitsbesturingsstysteem.
En weet iemand iets van een Logitech stuurprogramma (geen logitech externe webcam).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dag jplt,

De drivers voor de webcam van dit product kun je downloaden op de link hieronder.

Redactie Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Normaal gesproken zou het stuurprogramma al geïnstalleerd moeten zijn. Maar anders zou je eens op de site van logitech kunnen zoeken naar je webcamtype. Als je problemen hebt mey het inschakelen van de webcam moet je eens proberen de Fn toets samen met f9 (of een andere f toets waar een camera op staat, dat is nl niet bik elke laptop hetzelfde) in te drukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry van de typfoutjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het eens op deze onder genoemde site
http://www.medion.com/nl/service/download/stuurprogramma.php