Kan extern bureaublad ook worden weegegeven op meerdere schermen?

Het is mij bekend dat dit normaal niet mogelijk is onder windows maar iemand een idee of daar een ander programma voor is of een trucje

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit omdat mijn server (ML110) niet in mijn werkkamer staat maar ik er wel geregeld op moet en een scherm lastig werken is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.4K

Antwoorden (3)

Kun je niet op je PC met een remote scherm verbinding maken met je server?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt natuurlijk maar op het remote systeem moeten twee schermen worden aangestuurd inplaats van een.
Nee, RDP (Remote Desktop) bied deze mogelijkheid niet. Een programma zoals Remote Admin (http://www.radmin.nl) kan wel 2 schermen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Ga naar Start -> Run (Of Windows Toets + R) en voer in: mstsc /span

Remote desktop zal nu starten over 2 of meerdere schermen.