Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn AMD driver beeldstuurprogramma reageerd niet meer ?

ik was een een spelletje aan het spelen en dan bleef alles stil staan. kon niks meer aanklikken en dan kon ik zelf mijn pc muis niet meer bewegen. en dan was eventjes alles zwart en dan weer mijn beeld zo een 8 keer en dan heb ik alles afgesloten en was gedaan. wat is het probleem hiervan ?
pc gegevens : windows 7 home premium HP Elite 6 GB ram intel 5 processor 2048 mb graphic card en het is van radeon graphics AMD. maar mijn pc was wel avg aan het updaten een grote. maar had zoveel open staan dat ik 100 % processor gebruikte :s. maar ram was 63 procent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
644

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blijft dit probleem zich voordoen? Zoja gewoon even naar de AMD site en opnieuw je driver installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens last van gehad. Alleen speelde ik een game die niet het max. Van mm CPU vroeg en bleef alles stabiel. Probeer dat ook eens. Zet de kwaliteit lager. Het andere antwoord is ook goed (+1). Verder veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding