Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn resolutie wil niet veranderen.. Laptop naar tv met RGB (Geen HDMI) Help?

Hoe op te lossen? Ik heb nu een klein randje horizontaal en verticaal.. en waar ik heb precies nodig heb pist die er over heen.. Ik ken net op het rode kruisje klikken..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je een Fn toets, meestal blauw en linksonder? Dan is er een toets waarmee je kunt schakelen. Tussen alleen laptop, laptop en tv, alleen tv, 1 desktop enz. Bij mij is dat Fn en 5 (staat een blauw plaatje bij)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke Windows versie gebruikt u? En op welke resolutie staat de instelling nu? Welke aansluiting op uw notebook is gebruikt om de kabel naar de tv aan te sluiten? VGA?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VGA is geen HDMI. Het kan dus inderdaad zijn dat de optimale resolutie via VGA anders weergegeven wordt dan via HDMI. Dit kan deels ook te maken hebben met de stuurprogramma's van uw videokaart. Probeer na te gaan of u de meest recente stuurprogramma's heeft voor uw videokaart.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding