kan je een macbook air jailbreaken? en hoe?

hij is net nieuw en het is een mc966

graag een site liefst nederlands of een filmpje. bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat kan niet. Jailbreak is puur voor de handhelds (iPhone, iPod, iPad).

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan wel via Vuze of uTorrent apps downloaden, maar dat is illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is niet mogelijk. (ik zie ook niet in wat je hiermee wilt bereiken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo Jailbraken? Op de MacBook Air heb je gewoon de mogelijkheid te installeren wat je wil. Jailbreak is niet nodig, en ook niet mogelijk dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat erom dat hij niet hoeft betalen voor apps in de AppStore.