Een laptop om mee te surfen

Wie kan mij een tip geven? Ik moet een laptop hebb om websites te testen, safari Firefox i.e allemaal tegelijk open en dat ie dat dan toch trekt! Heb nu een lenovo uit 2008 en das een drama! Zo langzaam!! Moet gewoon lekker kunnen surfen op skypen, wie oh wie heeft er een tip? Gr. Alvast bedankt oja liefst onder de 500€

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onder de €500 is t moeilijk.
Een snelle te vinden kijk deze heb ik zelf en die is best snel
Chrome firefox en internet expl soms tegelijk open.
Zie bron welke ik bedoel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het puur om surfen gaat zou je een chromebook kunnen kopen, of natuurlijk een tablet (eepad transformer bijvoorbeeld), om het sneller te maken op de laptop die je nu gebruikt zou je opera kunnen nemen, als je opera turbo aanzat kan hij flash blocken, en fotos laden via de server van opera, hierdoor word de foto een kleiner formaat

Of kijk eens op medion.nl onder laptops, ik zag een best goede voor 500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet veel geld uit te geven. Een Acer Aspire One met als besturingssysteem (Fedora 14) linux met liefst 2gb geheugen trekt dat allemaal. Handig kan het zijn dat je met meerdere vensters kunt werken. Kan zo geinstalleerd worden via een externe CD writer of usb stick. Je kunt ook eerst zonder iets te installeren de demo proberen.
http://fedoraproject.org/wiki/How_to_create_and_use_Live_USB
Je kunt daarvoor een lege usb stick gebruiken en maken met Windows. Alles werkt zonder installatie.
Het nadeel van Windows XP en 7 is dat het niet echt geschikt is om te multitasken en dit soort laptops zien er niet uit met Windows. Voor 250 euro ben je de chill!
In het filmpje zie je wat deze simpele laptop allemaal kan!