Welke partitie formaat? (MAC OS/PC)

Hallo! ik wil graag een aparte partitie op mijn eigenschijf aan maken ( ik draai win. 7) en deze partitie moet dus zo geformateerd worden in een vorm dat mijn mac os. die kan zien, en hoe?

ik heb dit eerder al eens gedaan maar ben vergeten hoe.. (mac os & win.7 kunnen WEL samen, dit is ivm met school wij hebben een originele retail dvd. dus niks is illegaals)

alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onderstaand citaat komt van de link die eronder staat. Hieruit leid ik af dat HFS+ het door jouw bedoelde partitie formaat is.

De Paragon-suite is de enige tool die we kennen die het HFS+-partitieformaat van moderne Mac-machines kan beheren en in grootte aanpassen.

link:http://www.zdnet.nl/reviews/127803/paragon-hard-disk-manager-suite-2011/
onderaan eerste pagina

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, iedereen die antwoord gaf