Windows Vista servicepack 2 geinstalleerd op mijn laptop sindsdien doet mijn internet het niet meer

Ik heb wel internetverbinding. Maar zodra ik internet opstart krijg ik een wit scherm en loading bij zowel IE als google chrome. Wat moet ik hiermee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk eens bij uw kabels, is het draadloos of is het met een kabeltje. Toen ik Windows XP service pack 3 erop deed, deed hij helemaal niks meer. Even later was mijn laptop ook gecrasht, en een nieuwe gekocht.

het is maar een kleinigheidje denk ik probeer eerst even je router te resetten even uit 30 sec wachten en weer aan Als dat niet lukt dan deze eens proberen ga naar start configscherm systeem apparatenbeheer en verwijder daar je netwerkkaart die voor de verbinding gebuikt dan opnieuw opstarten de driver wordt opnieuw gevonden dan zouden de instellingen weer goed zijn

hoi dat ik vanmorgen ook, ik heb op extra geklikt, daarna op geavanceerd (hij verwijderd wel alle cookie's en dat soort dingen maar geen favorieten) daarna op opnieuw instellen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100