Windows Vista servicepack 2 geinstalleerd op mijn laptop sindsdien doet mijn internet het niet meer

Ik heb wel internetverbinding. Maar zodra ik internet opstart krijg ik een wit scherm en loading bij zowel IE als google chrome. Wat moet ik hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens bij uw kabels, is het draadloos of is het met een kabeltje. Toen ik Windows XP service pack 3 erop deed, deed hij helemaal niks meer. Even later was mijn laptop ook gecrasht, en een nieuwe gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is maar een kleinigheidje denk ik
probeer eerst even je router te resetten
even uit 30 sec wachten en weer aan

Als dat niet lukt
dan deze eens proberen
ga naar start
configscherm
systeem
apparatenbeheer
en verwijder daar je netwerkkaart die voor de verbinding gebuikt
dan opnieuw opstarten de driver wordt opnieuw gevonden
dan zouden de instellingen weer goed zijn
capthavoc
12 jaar geleden
hoi dat ik vanmorgen ook, ik heb op extra geklikt, daarna op geavanceerd (hij verwijderd wel alle cookie's en dat soort dingen maar geen favorieten) daarna op opnieuw instellen