Wat is het verschil tussen windows 7 home Premium full en Upgrade ?

Ik heb een apple imac en ik wil er bootcamp op zetten windows 7 home premium maar wat is het verschil tussen full en upgrade

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je koopt een iMac om vervolgens Windows erop te zetten! Nu weet ik weinig van computers af, maar dit is echt totaal niet handig. Het is algemeen bekend dat Apple computers duurder zijn dan vergelijkbare computers (denk aan 200-400 euro), dus ik snap niet waarom je dit zou willen.

Antwoorden (2)

Als je reeds een Windows besturingssysteem hebt en je wilt naar een nieuwe UPGRADEN dan heb je dus de upgrade versie nodig die doorgaans goedkoper is.

Als je nog geen Windows versie hebt moet je de volledige versie aankopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de volledige versie is gewoon een schone versie van windows.
en een upgrade upgrade je systeem. (als je bijvoorbeeld eerst vista had)

Dus je dient de volledige versie te kopen.