herinstallatie windows xp =geluid weg. Hoe terugzetten? Ook nu "rollend scherm", als ik op pagina'a van het net scroll. Hoe kan dat verholpen worden?

op de site van packard bell(mijn laptop..) vind ik mijn laptop:easyNote R1903, niet terug. Anders kon ik vandaaruit mogelijk downloaden....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beide zaken wijzen op het ontbreken van drivers. Probeer deze drivers eens:
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK HEB ALLE DRIVERS GEINSALLEERD. MIJN GELUID IS TERUG EN OOK HET ROLLEND BEELD IS OPGELOST; wEER TERUG ZOALS OORSPRONKELIJK; mIJN DANK DAARVOOR;
fRANK

Andere antwoorden (2)

Zo'n laptop heb ik ook nog liggen, ook met leeggemaakte harde schijf. Het probleem met Packard is dat veel notebooks van hen niet door hun ondersteund worden omdat ze helemaal niet uit hun fabriek kwamen (!) en Microsoft hebben verplicht bepaalde drivers te boycotten.
Om een kort verhaal te vertellen: de driver van je geluids- en videokaart = weg en vervangen door een stelletje universeel van Microsoft - maar die werken niet op déze Packard helaas.
In de krochten van Internet vind je op de 2 zoekwoorden Packard spatie easynote mogenlijk een paar forums die je verwijzen naar enkele merken van videokaarten en geluidskaarten maar ikzelf mis dus ook nog geluid en de Internetaansluiting v/h modem en ook de draadloze driver vanhet zendermodem helaas.
Maar herinstallatie? Dan moet je dus nog een vorige 'Old windows' op schijf hebben staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer deze link eens
let wel omdat het een gratis versie is is het downloaden wel traag
dus eerst de site van packard bell zoeken geeft een behoorijk tijd winst
maar deze geeft wel een goed overzicht alvast van wat je nodig hebt
capthavoc