Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt mijn internet niet op Windows 7 via Mac?

Ik heb Windows 7 op mijn Mac geïnstalleerd via Bootcamp. Op mijn Windows 7 doet het internet het echter niet, terwijl dat op de Mac geen probleem is. Ik heb wel wat gezocht op internet, maar kan er niet echt uithalen wat ik nu moet doen om op het internet te komen bij de Windows 7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je na het doorlopen van bootcamp de OSX-DVD nog een keer in de laptop gedaan? En wat staat er precies bij configuratiescherm>apparaatbeheer onder netwerkadapters? Of staan er ergens gele uitroeptekens daar?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb de dvd tijdens het doorlopen van bootcamp er niet in gedaan (daar vroeg ie ook niet om). Er staat een geel uitroepteken bij Network Controller, maar kan hem niet updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duw de OSX-cd erin deze bevat de drivers voor windows, ik hoop dat hij gelijk gaat zoeken welke je nodig hebt,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt. Ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt! Duizend maal dank!

Andere antwoorden (2)

Heb je wel internetverbinding op je windows? Als dat niet het geval is probeer dan eerst verbinding te maken met een netwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JE download google chrome
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHAHA, zonder internet gaat dat behoorlijk slecht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding