Kan je de Taakbalk van Windows 7 veranderen, zodat deze eruit ziet als bij Windows Xp?

Dus dat bijvoorbeeld het internet icoontje in de taakbalk, waar je normaal op moet klikken en dan een lijstje komt met welke sites je open hebt staan, weg is. Dus dat alle geopende programma's weer gewoon allemaal naast elkaar hebt staan in de balk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat moet wel lukken, dat heeft mijn zusje ook. Het kan volgens mij ergens op configuratiescherm, ik vogel het direct voor je uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nou, gevonden hoor. Als je configuratiescherm op grote/kleine pictogrammen hebt, zie je het op alfabet staan. Nu klik je op Taakbalk en menu Start. Daar staan de instellingen van de taakbalk. Het bovenste dingetje, Taakbalkweergave, daar staat het. Eerst heb je 3 hokjes waar wel/niet een vinkje in staat, en daarna heb je taakbalklocatie op het scherm, en dan heb je nog zo'n ding: Taakbalkknoppen. Daar moet je even op 'Nooit combineren' drukken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waren allebei hele goeie antwoorden, maar ik vond deze net wat directer :) Allebei, dank jullie wel!

Andere antwoorden (1)

Jup, dat is via 2 manieren te realiseren, Windows toets + Pause/Break gebruiken, dan naar geavanceerde systeeminstellingen -> Prestatieinstellingen aanpassen OF je download het programma Windows 7 Taskbar Tweaker via de bronvermelding die ik heb bijgevoegd (dit is nog makkelijker en kun je nog meer opties instellen naar je voorkeur)