Zou ik met mijn systeem (zie hieronder) Call of duty Modern wafare 2 kunnen spelen ? En hoe snel ?

Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar
Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation
Systeemnaam --------------------------
Systeemfabrikant System manufacturer
Systeemmodel System Product Name
Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
Processor Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3.10GHz, 3101 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 0403, 2-12-2010
SMBIOS-versie 2.6
Map met Windows C:\Windows
Systeemmap C:\Windows\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling Nederland
HAL (Hardware Abstraction Layer) Versie = "6.1.7601.17514"
Gebruikersnaam ----------------
Tijdzone West-Europa (zomertijd)
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 8,00 GB
Totaal fysiek geheugen 7,91 GB
Beschikbaar fysiek geheugen 6,24 GB
Totaal virtueel geheugen 15,8 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 14,0 GB
Ruimte voor wisselbestand 7,91 GB
Wisselbestand C:\pagefile.sys

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry maar van links waar de systeem vereisten van het spel staan snap ik niet veel !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hey,

voor een antwoord op jouw vraag verwijs ik je naar de site in de bron, je moet dan het spel invoeren waarvan jij wilt weten of jij hem draaien kan, en dan gaat de site aan de hand van jouw specs kijken hoe goed hij werkt en wat de minpunten zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De processor is snel genoeg, de hoeveelheid RAM is groot genoeg..
Maar welke videokaart zit er in? Onboard? - In dat geval zal je het waarschijnlijk niet snel, misschien wel helemaal niet kunnen spelen.
MW2 is geen héél zwaar spel, dus een niet zo heel dure videokaart zal al uitkomst bieden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok ! maar waar kan ik vinden welke video kaart ik heb ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag! Maar ik zou het niet weten.. Sorry.
Je kunt ook gewoon een (gratis) demo downloaden en kijken of het werkt. Succes!