Hoe komt het dat TomTom Benelux het niet doet op mijn iPod touch 4g?

Kan iemand mij helpen?
Hij geeft gps logo aan maar beweegt verder niet als ik ook beweeg!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Jouw ipod is kapot. Laat hem repareren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gps doet het dacht ik alleen op de iPhone, dan beweegt het blauwe stipje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor tomtom heb je naast gps ook een telefoonverbinding nodig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas wel :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Bloodrednou Heeft niets met de kaarten te maken :-) Is gewoon een feit...
Je hebt er nog een tomtom carkit van 90 euro voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt GPS en internetverbinding nodig. In de auto heb je meestal geen wifi tenzij je een hotspot creëert. GPS zit alleen op de iPhone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een GPS ontvanger nodig, die kost €49,95. Kijk in de bron link voor de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de iPod bevat geen GPS. De iPhone daarintegen wel. TomTom maakt gebruik van kaarten in het geheugen en coördinaten om je loactie te bepalen via de GPS. De iPad 3G bijvoorbeeld heeft ook GPS maar de normale iPad weer niet. Simpelweg heeft jouw iPod geen GPS en zal TomTom er niet op werken.