Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Mac OSX ook op een gewone PC te installeren?

Ik heb al een tijdje zitten denken om Mac OSX te nemen, maar mijn probleem is dat je dan een dure Imac moet nemen. Dus mijn vraag is: is het mogelijk om Mac OSX op een gewone PC te installeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

vmware... Dat programma draait op je pc en emuleert een ander operating system... Dan lijkt het net of je in Mac OSX zit... Als je alles goed installeert kun je er alles mee, ook internetten en printen... Je kunt ook Linux of Solaris draaien als je dat wil enz enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Legaal, waar ik mee bedoel met toestemming van Apple, niet. Apple denkt dat het het beste voor hun bedrijf is om de totale controle te houden over hun producten, en dus ook de operation systems, terwijl Windows denkt dat het beste is om samen te werken om zoveel mogelijk potentiële klanten te krijgen, waardoor je (niet 100% zeker) volgens mij wel een windows op een macbook of een andere computer van Apple kan zetten.

Voor informatie om Mac OSX toch op je 'normale' computer te krijgen moet het volgende maar even lezen.
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding