Ik ben admin maar kan niet een programma starten van het systeembeheer?

Ik ben administrator op m'n PC 32 Bit win7 en ik wil een server starten op minecraft maar er komt te staan:
De opdrachtprompt is door de systeem beheer uitgeschakeld. maar ik ben als even wezen zoeken in systeembeheer maar kon niks vinden. Deze vraag heb ik al langer want eerst moet ik regedit.exe starten (dat is standaard ingesteld op win7 als je bij zoeken doet.

Hopelijk kunnen jullie me helpen grtzz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een beetje darten in het stikkedonker, maar:

Misschien heb jij wel voldoende rechten maar wil Minecraft door je firewall heen om die server te starten en wordt dat niet geaccepteerd.
Of misschien heb jij wel de rechten om servers te starten, maar het spel niet.
Of misschien wil het spel iets uitvoeren waarvoor jij de toestemming juist hebt UIT gezet.

Ik gok maar iets hoor. Want ik heb geen idee van je configuratie, ook niet van de manier waarop Minecraft geprogrammeerd is, en ook niet van het spel zelf en wat die allemaal voor semaforen gebruikt en dergelijken.

Maar wie weet heb je iets aan het antwoord.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat Minecraft zelf fora heeft waar je je vragen kunt stellen. Dat kun je nog proberen.
http://www.minecraftforum.net/forum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laat maar tog bedankt :P