Ik kan geen muziek op mijn iPod zetten dan geeft hij code 29 wat betekent dit??

iPod muziek installeren werkt niet code 29???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoe zet jij die muziek erop? Komt het van een CD, dan sluit je eerst je iPod aan en stop je dan je CD in je computer. Dan zul je dat in iTunes zien. Komt het van de computer (maar dat doe ik eigenlijk nooit) , kun je in je bestanden muziek selecteren. Ik heb nog nooit code 29 gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je iPod toevallig gejailbreakt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens Apple zelf kan er en hardware probleem zijn. Aangeraden wordt om je apparaat te herstellen (Let op: alle instellingen, contacten, muziek en geinstalleerde programma's worden eraf gegooid. Je kan voordat alles wordt hersteld alles backuppen. Itunes zal hierom vragen voordat het herstel wordt uitgevoerd)

- Zorg dat je de nieuwste versie van Itunes op je PC/Mac hebt staan.
- Ipod aansluiten
- Selecteer in Itunes je Ipod
- Selecteer overzicht
- Selecteer herstel optie
- Kies backup van gegevens
- Selecteer herstel als Itunes na de backup erom vraagt
- Ipod zal na verloop van tijd automatisch herstarten

Na de herstart kan je via Itunes je gemaakte backup weer terug zetten en zou alles weer moeten werken als vanouds

Let op!
Ondanks dat je een backup kan maken kan dit altijd misgaan natuurlijk! Zorg er dus voor dat data die je echt niet kunt missen altijd op een veilige plaats staat op je PC/Mac
In de bronnen staat de link waar ik deze info vandaan heb in het engels. Kan je altijd nog even nalezen voor de zekerheid.