Hoe verander ik scherm resolutie? Kijk uitleg :)

Door een spelletje veranderd mijn scherm resolutie altijd, en als ik die weer afsluit is het weer mijn gewone resolutie. Nu heb ik het spelletje niet opgestart, maar mijn scherm is nog steeds kleiner. Hoe kan je dit veranderen? Ik heb trouwens windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

start > configuratiescherm > beeldscherm > resolutie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog wat sneller kun je het doen door te rechtsklikken op het bureaublad, dan krijg je meteen de optie "schermresolutie"

Andere antwoorden (3)

Even een copy paste:

Open Schermresolutie door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm en vervolgens op Beeldschermresolutie aanpassen onder Vormgeving en persoonlijke instellingen.

Klik op de vervolgkeuzelijst naast Resolutie, schuif de schuifregelaar naar de gewenste resolutie en klik vervolgens op Toepassen.

Klik op Behouden om de nieuwe resolutie te gebruiken of klik op Terugkeren om de vorige resolutie te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook met je rechter muisknop, ergens op het bureaublad klik(naast de icoontjes) dan kiest voor eigenschappen-resolutie en dan instellen op juiste waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je bijvoorbeeld een resolutie van 1600x900 en het spelletje is ingesteld op 800x600 dan veranderd je resolutie tijdelijk

Dus je kan het spelletje dan op je eigen resolutie proberen intestellen

Het beeld is dan ook scherper

Gr,