Inmiddels is in Nederland OS 10.7 Lion te koop. Voordat ik ga upgraden vanaf SnowLeopard wil ik eerst weten welke programma's er dan niet meer werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op deze website kun je zien welke software wel en niet meer werkt met Lion, gebaseerd op ervaringen van gebruikers wereldwijd. Zoek op alfabet naar de programma's die jij belangrijk vindt en je weet meteen of ze nog functioneren als je Lion installeert.

http://roaringapps.com/apps:table
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is precies het antwoord dat ik zocht. De link kende ik niet, dus dat is en permanente bron van consultatie.

Andere antwoorden (3)

Lion sucks, er is een hoop functionaliteit verdwenen puur voor het vernieuwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle Adobe (dus ook flash en Photoshop) Microsoft (word, exel enz.) en Google (sketch-up enz). Verder weet ik het niet precies... Maar dit is al meer dan genoeg natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles blijft gewoon werken!

Ik heb het zelf namelijk ook op mijn macbook,
gestrudes werken wel iets anders.

maar er zijn een hele hoop handige functies bij,

autonaties opslaan, van scherm wisselen met een gestrude.

er is ook een keynote van de aankondiging te zien daar leggen ze alles uit, door steve jobs en collega's

hier een linkje: http://events.apple.com.edgesuite.net/11piubpwiqubf06/event/

Mark

Toegevoegd na 49 seconden:
Adobe heb ik btw nog niet geprobeerd...