Wat moet ik doen zodat ik mijn dvd weer in mijn laptop kan zetten? Zie beschrijving

Laatst wou ik een dvd kijken. Dus ik klikte op de dvd speler om het open te krijgen. Er zat nog een dvd in. Ik haalde die eruit en vervolgens deed ik de dvd speler weer dicht. Toen pakte ik een ander dvdtje om te kijken. Ik klikte weer op de plek waar de dvd in moet om hem open te krijgen. En toen ging hij ongeveer 2 centimeter open. Zo is die nu nog steeds. Hij kan niet meer dicht en ook niet open. Dit is nu ongeveer 1 week zo. weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is duidelijk iets mis met de hardware van je CD/DVD speler. Je kunt eventueel zelf je laptop open maken en een nieuwe CD/DVD speler er in plaatsen. Als je nog garantie hebt kun je hem natuurlijk ook inleveren bij de fabrikant van je laptop.

Ik kan je misschien iets beter helpen als je aangeeft welk merk laptop je gebruikt en wat het model is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de lade van de dvdspeler zit een klein gaatje.
Daar kun je een paperclip voorzichtig induwen zodat de dvdspeler verder opengaat.