Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen zodat ik mijn dvd weer in mijn laptop kan zetten? Zie beschrijving

Laatst wou ik een dvd kijken. Dus ik klikte op de dvd speler om het open te krijgen. Er zat nog een dvd in. Ik haalde die eruit en vervolgens deed ik de dvd speler weer dicht. Toen pakte ik een ander dvdtje om te kijken. Ik klikte weer op de plek waar de dvd in moet om hem open te krijgen. En toen ging hij ongeveer 2 centimeter open. Zo is die nu nog steeds. Hij kan niet meer dicht en ook niet open. Dit is nu ongeveer 1 week zo. weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er is duidelijk iets mis met de hardware van je CD/DVD speler. Je kunt eventueel zelf je laptop open maken en een nieuwe CD/DVD speler er in plaatsen. Als je nog garantie hebt kun je hem natuurlijk ook inleveren bij de fabrikant van je laptop.

Ik kan je misschien iets beter helpen als je aangeeft welk merk laptop je gebruikt en wat het model is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de lade van de dvdspeler zit een klein gaatje.
Daar kun je een paperclip voorzichtig induwen zodat de dvdspeler verder opengaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding