Is dit een degelijke laptop voor multitasking (photoshoppen, videobewerking, internet, muziek, ..) en school? Zie info.

Hij moet ook wel snelheid bevatten, wat geheugen toestaan, ...

Sorry, heb geen verstand van computers :’) Maar wil me ook niet in de zak laten zetten .. ^^

De laptop: http://www.vergelijk.nl/notebook/toshiba/satellite_c670_12x/specs.rhtml?v=2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nou ik heb altijd Toshiba gehad en was er best wel tevreden over maar nu heb ik een macbook pro van Apple en ik doe alle dingen ermee die jij wilt doen! Ik ben hier Zeer tevreden over.
Je moet wel even 1.149 euro's neerleggen ervoor en dan nog eventuele software ( word, photoshop) maar toch! Ik vind het mijn geld waard! Kijk op de apple website voor meer info. veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima laptop zolang je niet gamet, 8GB en de CPU zijn voldoende voor wat je er mee gaat doen. Zelf ben ik geen fan van Toshiba maar dat is waarschijnlijk meer persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg snelle laptop. Inderdaad, niet op gamen, dan heb je een betere videochip nodig. Als je echt zware photoshop wilt gebruiken zou ik als ik jouw was voor een beter videochip gaan. Ik zou voor een Nvidia chip gaan. Een Nvidia GeForce GTX 560M is zeer snel, maar deze is ook best duur. Zou als ik jouw was voor een GT 540M gaan omdat die wat goedkoper is en in principe snel genoeg zou moeten zijn. Beide GPU's hebben CUDA ondersteuning wat de nodige photoshop pogramma's ondersteund. Als je voor een goede ATI/AMD kaart gaat is het ook geen probleem, als het maar hoger is dan een HD 68xxM is het prima!

Succes!