Hoe krijg ik mijn Mac Mini weer aan de praat?

(2week gelden)
Ik heb een Mac Mini
En ik wou van Leopard naar Lion Develloper preview 2.
En nu wil hij niet meer programma's opstarten.
Kijk link.
http://www.youtube.com/watch?v=
Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

Toegevoegd na 10 minuten:
(ik ben developer)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eigen schuld, de developer versie is alleen bedoeld voor ontwikkelaars van software en niet voor gewoon gebruik. Je moet Leopard weer proberen te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het wel handig om dat bij je vraag te zetten...
Je youtube filmpje doet het niet, ik wil je graag helpen namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je het goed voor me kaar... gebruik je time machine? als je daarmee een flinke tijd terug gaat werkt het mischien wel! of je probeert hem te updaten, dat kan soms helpen. als dat allemaal niet werkt zou je hem toch moeten herinstalleren.